Adadia

"Seorang lelaki biasa yang tetap makan tempe dan ikan masin. Sedang mengurat seorang gadis yang tidak makan bawang"

Sunday, March 05, 2006

Yang ditunggu.

Myspace.com, one of the most popular teen Web sites, has been banned from schools in Florida's eighth largest district.

No Place Here For MySpace .

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

sejak kuar kat metro Myspace.com dah glamer..skang ni sy pun terpaksa "mengharamkan" adik2 ke situ..

9:27 AM  
Blogger Nazirah Ashari said...

nazirah ada myspace profile. dan sgt aktif dengan entiti myspace ini. dah lama dah, sejak akhir 2004 dah terjebak dgn myspace. banyak baik dan buruknya, tapi sendiri kena tahu had nya.

saya jadikan myspace tpt berkomunikasi dgn kawan2 dan berkenalan dgn kawan2 yang punya interest yang sama. myspace nyata tempat terbaik utk mempromosikan apa yg sedang saya usahakan skrg (zine dan insependent prodcution label saya). sy kenal rakan2 yang berbakat dlm sastera, fotografi, muzik, seni semuanya di myspace dn lebih ramai org kenal dan tahu bakat dn hasil kerja saya melalui myspace. saya join entiti children of art pon melalui myspace, dan entiti muzik underground berkembang di myspace. tanpanya, flyer gig takkan diketahui (misalnya).

sbb sy dah lama menyertai myspace, sy kecewa dgn perkembangannya yg makin menyedihkan ini. myspace jadi tempat cari pasangan sex, hantar mesej bukan2, yang lagi malu yang buat juga budak melayu. saya sentiasa saja ignore semua yang tak menarik perhatian (mesej mahu berkenalan tanpa sebab kukuh sekian2). dan ramai gunakan myspace untuk popular. dengan senarai fren list beribu-ribu org ingt best ke aper? saya tak suka. fren list sy pon byk tapi tak sampai 200 pon sy kenal dan tahu siapa mereka. saya ada misi untuk delete org2 yg tak dikenali nanti. dan sekarang mat rempit pon menjadi2 di myspace. myspace dah tak ekslusif. haih. dan kebanyakan mereka tak punya identiti, tak punya wawasan. ada juga budak2 ting1,2 dah ada myspace. kalau add saya, saya takkan approve. maaflah, saya takkan entertain bdk kecil. lol.

myspace pilihan masing2. saya ada sebab untuk meneruskan ruang saya di sana walau kini banyak bersumpah seranah dengan perubahan entiti myspace malaysia yg jadi makin komersil dan tak bertempat.

layari: www.myspace.com/nazirah

2:34 PM  
Blogger Oimira said...

naseb aku x skolah kat florida hehe

6:36 PM  
Anonymous Anonymous said...

uhuhhuhu~~~ mampu gelak ja kut~~~ :P bebudak skrg dah terlebih pandai sgt guna teknologi nih~~ kunun open minded,membangun dan tak kuno la~~ tapi biler dah tua nanti br nak nyesal~~~ terutama nanti kalo dah bertanding jwtn mana mana nanti~~ hehe~~

ps: haa~~ tu la med tatau bila plak cheng ho singgah kat sini~~ siap ada nama jalan dia kat sini lagi tu~~ hahahaha~~~ btw, nice song~~

5:30 AM  
Blogger adadia said...

nurul : betul. haramkan.

nazirah : manusia dijadikan berpasang-pasangan ha ha.

myra : oit, benteng parit runtuh weit :p

medusa : OST from Windstruck

10:41 AM  

Post a Comment

<< Home