Adadia

"Seorang lelaki biasa yang tetap makan tempe dan ikan masin. Sedang mengurat seorang gadis yang tidak makan bawang"

Monday, December 26, 2005

Radja - Tulus

Erm fill days with work. More calculation coming. Sleep late, wake early and sleep again (thanks a zillion coz wake me every morning :) ). Hope your connection will ok fast.

Heard this song many times today..from Indonesian band, Radja.

Kekasih aku tak mengerti
Apa yang ada didalam hatimu
Kau diam kau tersenyum pada aku
Disaat aku salah

Jangan pernah dustai hati
Bila memang sudah tak cinta lagi
Percuma bila terus bersama
Pastikan terpisah

Tuluskan hatimu mencintai aku
Bila aku pernah menyakiti hatimu
Maafkan aku, lupakan aku

Bila itu maumu

Tuluskah hatimu mencintai aku
Bila aku pernah melakukan salah
Maafkan aku lupakanlah aku
Namun jangan tinggalkan cintaku..

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Keep up the good work » »

3:09 PM  

Post a Comment

<< Home